رستوران

بهترین رستوران های مراکشی سال 2019

وقتی مردم از پاریس فکر می کنند، احتمالا بلافاصله به مراکش وابسته نیستند. شما ممکن است آن را جالب یاد بگیرید که یاد بگیرید که پاریس خانه فراوانی برای جمعیت مراکش است؛ و با مردم، غذا می آید

هرکسی که به پاریس سفر کرده است، احتمالا یک یا دو داستان دارد که در مورد غذاهای افسانه ای آفریقای شمالی که در شهر می توانست نمونه ای داشته باشند، صحبت می کنند. مراکش تنها کشور آفریقایی است که در فرانسه حضور ندارد؛ همچنین گروه های بزرگ تونسی و الجزایر نیز وجود دارند.

شما ممکن است بدانید که چگونه این مهاجرت گسترده مردم موفق به حل و فصل در پاریس، تا کنون از خانه. در اوایل دهه 1900 بسیاری از کشورهای آفریقایی به مستعمرات فرانسوی تبدیل شدند. از میان آنها سهمی که در بالا ذکر شد.

به لحاظ تاریخی، مستعمرات یک بار فرانسوی اغلب به عنوان مغربی نامیده می شود. اگر شما در خیابان های پاریس در جستجوی غذاهای شمال آفریقا هستید، فقط این کلمه را به محلی بگویید و آنها دقیقا به کجا می روند.

غذای شمال آفریقا فوق العاده معطر و باور نکردنی خوشمزه است. من با خیال راحت می توانم بگویم که من هنوز تجربه بدی در پاریس دارم – و من اغلب غذاهای این غذا را می خورم!

غذاهای مراکش به طور مطلق مورد علاقه من است. من هیچ چیز بیشتر از نمونه برداری از هر رستوران من در سراسر آن ارائه می دهد ظروف معتبر مراکش را دوست ندارد. مفاهیم اساسی هستند، مواد تشکیل دهنده تازه هستند و اعدام کاملا رضایت بخش است.

مثل غذا، من معتقدم که فرهنگ مراکش باید به اشتراک گذاشته شود. من لیستی از بهترین رستورانهای مراکش در پاریس را در سال 2019 با هم ترکیب کرده ام. همه آنها واقعا مورد آزمایش قرار گرفته و شما را واقعا مورد آزمایش قرار داده اند، بنابراین می دانید که آنها باید خوب باشند.

سعی کنید حداقل یکی از این رستورانها را در برنامه غذایی خود در حالی که در شهر است، ترکیب کنید. خوردن مراکش زمانی که در پاریس یک تجربه فرهنگی در یک تجربه فرهنگی از یادداشت است! پشت سر گذاشتم و به من اجازه دادم تا زمین را به دور خالی از ابریشم، شن و ادویه جات … در پاریس بسپارم!

لا باراکا مراکش در پاریس
70 RUE DAGUERRE
La Baraka یک شروع فوق العاده برای خط رستوران ما مراکش است. این یک رستوران سبک سوری است که غذای سنتی مراکش را در اختیار مردم قرار می دهد. من مطمئن هستم که شما تعجب می کنید؛ منظور شما چیست؟

رستوران در واقع طراحی یک صندلی است. با وجود اینکه تنها در داخل خانه است، دکوراتورها سعی کرده اند که به اندازه فضای بیرونی، حیاط خلوت ایجاد کنند. گیاهان کاملا در همه جا وجود دارد و نور طبیعی از سقف شیشه ای تغذیه می شود.

فقط چند دقیقه اینجا احساس می کنید که شما در یک رستوران در حیاط در مرکز مراکش زندگی می کنید. ده از ده برای محیط! بعد!

غذا … که از آن آغاز می شود اگر شما تمام راه را به لا باراکا می دهید و می خواهید یک وعده غذای عالی را تضمین کنید، نمیتوانید با نخود و بادمجان خاص خود ناسزاهید. این پخته شده به کمال و فقط اندازه مناسب برای ترک فضا برای رویداد اصلی … دسر.

یکی از مهمترین اجزای غذای مغرب، شیرینی شیرین آنهاست. اینها قبل یا بعد از غذا با یک گلدان تازه از چای نعناع لذت میبرند – یک تخصص دیگر مراکش.

سفارش هر دو این پس از غذا اصلی خود را در La Baraka و زمان خود را به طعم چای به عنوان آن را تعریف درمان شیرین از شب است.

شما لا باراکا را در منطقه 14 واقع در گوشه ای از بنیاد هنر معاصر کارتیه خواهید یافت. این اموال دیگری است که شباهت به آن نیز دارد. دیوارهای بیرونی به طور کامل در گیاهان پوشیده شده و جاذبه اصلی ساختمان باور نکردنی است.

برای شروع شب خود اینجا و لذت بردن از پیاده روی به La Baraka (بیشتر بخوانید درباره Tour Tours).

میانگین هزینه: کمتر از € 20

چز یونیس
13 RUE D’AVRON
بازدید از Chez Younice احتمالا یکی از تجارب تشدید قلب شما در پاریس خواهد بود. این نوعی از سالم بودن نوع نمک است. این هتل در 20 کیلومتری واقع شده است، فقط چند متر از ایستگاه مترو Avron. این بخشی از شهر است که غنی از مهاجران و فرهنگ مراکش است.

من با شما صادق هستم، فضای و زیبایی شناسی در چز یونیس چیزی برای نوشتن در مورد چیزی نیست. رستوران های بسیار جالب تر برای لذت بردن از پاریس وجود دارد. با این حال ما به چز یونیس نمی آیم تا دیوارها را تحسین کنیم. ما برای غذا آمده ایم

سوپ مراکش سنتی – توسط Michal Osmenda – ویکیپدیا

اولین نوبت بعد از ظهر: اگر یک رستوران مراکش بخواهد هریرا را به عنوان یک استارتر، شما آن را سفارش دهید. یکی از محبوب ترین ظروف در مراکش و نور کامل شروع به غذا می کند.

نه همه رستورانهای مراکش در اطراف جفت ها، از جمله هاریرا در منو جای می گیرند، و این نشان می دهد که آن ها کمی درمان می شوند. چز یونیس همیشه در گلدان یک گلدان تازه از هاریرا دارد.

مالک Chez Younice – توسط Chez Younice – منابع از وب سایت خود

احتمالا باید اشاره کنم که نام این رستوران بیشتر از چشمم است. یونیس در واقع صاحب است و می تواند بیشترین شب سرویس را داشته باشد. این چیزی است که باعث می شود که فضا خیلی دلهره آور باشد.

او میزبان عالی است که پر از انرژی است. او فقط بسیار خوشحال است که به چای خود بپیوندد و راه سنتی درست در جلوی شما می تواند در گفتگو دوستانه شرکت کند، زیرا رفتارها و خنده هایتان را به اشتراک می گذارید. شما می توانید بگویید که با ناهار خوردن در رستوران خود شما حمایت از رویای خود را به زندگی هر روز.

میانگین هزینه: کمتر از € 20

اساویرا مراکش در پاریس
16 RUE MAGDEBOURG
در حال حاضر این رستوران شما برای داخلی آمده است! اسپاویرا مانند سالن سنتی مارکوکان طراحی شده است فضای بی نظیری است که به طور کامل شما را از هر پانزده لیوان چای نعناع شیرین شما حمل می کند.

Essaouira Interior – توسط Essaouira – منابع از وب سایت خود

دیوارها شگفتی کامل هستند. هر یک از هنرمندان مراکش از موزاییک دست استفاده می کردند. بین کاشی ها و رنگ ها و چوب، شما نمی دانید کجا نگاه کنید.

Essaouira در مورد معتبر به عنوان آن را در منطقه 16 در می آید. سومین ثروتمندترین منطقه در پاریس، کالاها در شانزدهم تمایل به ارزان بودن ندارند. در مقایسه با بسیاری از دیگران، در این رستوران صرف می کنید.

غذای من در انتخاب این غذای سبزی کاسکو است. قسمت ها بزرگ هستند. شما ممکن است بیشتر در یک وعده غذا بخورید، اما شما از لحاظ فنی دو را می گیرید. من عاشق آن هستم که اساوئیه خود را به ناهار شبانه می بخشد، با وجود داشتن خانواده و رستوران. در ساعت 11:30 قدم بزنید و همچنان غذا را آماده می کنید.

کاسکووس سبزیجات – توسط Lablascovegmenu – ویکیپدیا

خیابان های اطراف اسکاتلند در نزدیکی مجموعه ای از موزه های معروف پاریسی قرار دارد. موزه ملی هنرهای نمایشی گیمت، موزه هنرهای مدرن پاریس و موزه همگانی به نام خاصی به نام.

این باعث می شود Essaouira نقطه استراحت کامل پس از بعد از ظهر و یا شب بازدید از موزه.

شانزدهم یک محوطه زیبا برای کشف پا است؛ شما حتی می توانید پیدا کردن یک تور پیاده روی هدایت رایگان برای شرکت در پس از وعده های غذایی شما نیز در راه رفتن از برج ایفل – راه عالی برای پایان دادن به یک شب از همجوشی مراکش در پاریس.

میانگین هزینه: کمتر از € 30

Le Sirocco در پاریس
8 BIS RUE DES GOBELINS
Le Sirocco یک قلعه کوچک مراکش در قلب منطقه 13 است. در مناطق اطراف رستوران چندان چیز دیگر وجود ندارد، بنابراین شما فقط می توانید برای صرف غذا در آنجا سفر کنید، اما هر دقیقه ارزش دارد.

Le Sirocco – توسط Le Sirocco – منبع از وب سایت خود

از همه رستورانهای مراکش در پاریس، محیط Le Sirocco، بدون شک بهترین اعدام است. این تقریبا مثل یک غار سنگی است که عمیق درون زمین را با هنر سنتی و دکوراسیون که در میان تخته سنگهای برنجی جای گرفته است، گذاشته شده است.

دیوارهای سنگ باعث می شود که فضای فوق العاده باهوش و سوزاندن بخور دادن در طول شب، گیلاس در بالای آن باشد.

برای Le Sirocco پیشنهاد می کنم رزرو کنید زیرا فضای کوچک و محبوب در میان مردم محلی است. مهمان نوازی این رستوران ساخته شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *