رستوران

رستوران های ایتالیایی

رستوران های ایتالیایی بیشتر از یک “بطری قرمز، یک بطری سفید” وجود دارد، هرچند آهنگ “صحنه های یک رستوران ایتالیایی” بیلی جوئل همیشه به نظر می رسد درست است. وقتی ایتالیایی به غذا می آید، ایتالیا یک ابرقدرت آشپزی است. غذای ایتالیایی ملل بیشتری را – و یا حداقل دستان خود را – از امپراتوری روم تا کنون می توانست امیدوار به نظامی است. رستوران های ایتالیایی در سراسر جهان از توکیو تا تورنتو یافت می شوند. رستوران ایتالیایی خود را باز کنید، مانند هر کسب و کار دیگری، تحقیق و آماده سازی عالی است. با این حال، اگر موفقیت آمیز باشد، می توانید سزار امپراتوری آشپزی کوچک خود باشید.

 

مکان خود را انتخاب کنید و سپس در بازار مطالعه کنید. چند رستوران ایتالیایی در حال حاضر در منطقه ای است که در آن می خواهید باز شود؟ آیا مکان در یک منطقه به یک کسب و کار جدید منجر می شود یا در وسط هیچ جا نیست؟ اگر رقابت بیش از حد شدید باشد، ممکن است تصمیم بگیرید یک رستوران ایتالیایی را در محل دیگری باز کنید.

از صاحب یک رستوران ایتالیایی از منطقه ای دور از محل برنامه ریزی خود (به عنوان یک رقیب بالقوه به شما کمک نمی کند) از مشاوره در مورد نحوه باز کردن و مدیریت یک رستوران ایتالیایی بپرسید.

 

مطالعه franchising. آیا یک زنجیره ای از رستوران های ایتالیایی مشابه به مفهوم رستوران شما در ایتالیا وجود دارد؟ اگر چنین است، حق رای دادن ممکن است برای شما مناسب باشد، زیرا شما از یک نام تجاری بهره مند خواهید شد، اما با هزینه های مالی. تجزیه و تحلیل هزینه-سود را انجام دهید.

 

تصمیم بگیرید که چه نوع مواد غذایی ایتالیایی را سرو خواهید کرد. آیا غذای ایتالیایی فقط به پیتزا و چند غذای پاستا کمک می کنید؟ آیا شما یک رستوران با کیفیت بالا با انواع غذاهای پاستا، گوشت، غذاهای دریایی و دسر را باز خواهید کرد؟ آیا می خواهید شراب های ایتالیایی وارداتی را ارائه دهید؟ چگونه مجوز مشروب را در منطقه ای که قصد دارید رستوران ایتالیایی خود را باز کنید، دریافت کنید؟

 

منوها را تهیه کنید و قیمت ها را تنظیم کنید.

ایجاد برنامه بازاریابی برای جذب مشتری و توجه رسانه ها.

دریافت مجوز، مجوز و بیمه ضروری برای باز کردن رستوران ایتالیایی خود.

مبلمان و تجهیزات مورد نیاز برای رستوران را خریداری کنید.

تامین کنندگان را برای تامین مواد غذایی و سایر منابع ضروری برای رستوران به کار بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *