رستوران

راهنمای راه اندازی

این مقاله بخشی از راهنمای راه اندازی کسب و کار رستوران ما است – یک لیست سرپرستی از مقالات برای کمک به شما در برنامه ریزی، شروع و رشد کسب و کار رستوران خود را!

اگر می خواهید یک سال برای یک رستوران شروع کنید ممکن است وقت آن رسیده است که برنامه ای برای باز کردن کسب و کار خود بسازید. برای کمک به ایجاد دستورالعمل برای موفقیت، ما راهنمای راهنمای نحوه به دست آوردن را برای اطمینان از اینکه همه مواد لازم برای باز کردن رستوران خود را با اطمینان داشته اید، جمع آوری کردیم.

در حالی که شروع یک رستوران هیجان انگیز است، آن نیز زمان گیر و یکی از سخت ترین کسب و کار را به موفقیت راه اندازی. در واقع، 60 درصد از رستوران ها در سال اول شکست خورده اند.

ما به شما این را نمی دهیم که احساسات خود را تحریک کنید. ما صرفا اشاره می کنیم که اگر شما یک رستوران موفق داشته باشید، باید زمان و پول زیادی را صرف سرمایه گذاری کنید.

چرا بسیاری از رستوران ها خراب می شوند؟
بزرگترین دلیل برای شکست چیست؟ کمبود برنامه ریزی قبل از اینکه شام ​​را برای یک مشتری بگذرانید، زمان زیادی را صرف کسب اطلاعات در مورد جزئیات رستوران خود خواهید کرد. از برنامه های آشپزخانه و منوها تا طرح های طبقه و انتخاب کارکنان، مرحله برنامه ریزی رستوران شما را قطع خواهد کرد.

برای کمک به برنامه ریزی، تأمین بودجه و مدیریت رستوران جدید ما، ما از چند صاحب تقاضا کردیم تا اسرار تجاری خود را به اشتراک بگذارند. کیم استراناری سه رستوران موفق در منطقه فیلادلفیا از جمله Stella Blu دارد و Lambrine Macejewski یکی از بنیانگذاران Cocina 214، یک رستوران مکزیکی معاصر در Winter Park، فلوریدا است. عمر اورانی، یکی از بنیانگذاران وفل Off، دارای سه مکان در دو ایالت یوجین، اورگان و یکی در پورتلند است. در زیر نکات آنها برای موفقیت است.

نکاتی برای شروع یک رستوران موفق
1. اهداف درست داشته باشید
کیم استرنیاری می گوید اگر شما بخواهید آن را به عنوان صاحب رستوران بگذارید، باید آنچه را که انجام می دهید را دوست داشته باشید. در حالی که او می دانست که یک رستوران راه درست برای اوست، او مجبور بود شبانه های کارخانه های اداری را تمیز کند تا جلوی دیدار او را بگیرد، وقتی او رستوران خود را باز کرد.

او می گوید: “من رستوران را بیش از هر چیز دیگری در زندگی می خواستم، بنابراین فداکاری ها بی پایان بود و من هرگز به آن ها فکر نمی کردم”.

برای موفقیت، شما مقدار زیادی وقت و پول سرمایه گذاری می کنید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شروع یک رستوران اشتیاق شما است، نه فقط یک سرمایه گذاری در کسب و کار که شما امیدوار باشید پول کسب کنید. اوم ارین می گوید: “این سخت تر از آنچه تصور می کنید،” اما مردم همیشه آن را انجام می دهند. این کاملا رویایی نیست. “

در این روزهای اولیه، این نیز یک ایده خوب است برای کشف آنچه شما می خواهید رستوران خود را به نظر می رسد. زیبایی شناسی رستوران شما چیست؟ چه مبلمانی برای ساختن تم مورد نیاز است؟ چگونه رستوران خود را بریزید؟ Trent Furniture، یک شرکت مبلمان بریتانیا، مقاله ای عالی در مورد این موضوع برای کمک به شما در شروع کار دارد.

Orien می گوید: “بسیاری از آن ها با درک چگونگی محیط زیستی که می خواهید در آن کار کنید، احساسات شما را احساس می کنند. همچنین برای افرادی که در زندگی شما اهمیت دارند، صدمه ای نخواهند داشت. چشم انداز خود را با همسایگان خود نشسته و یک مدل 3 بعدی را برای طراحی مکان اول خود طراحی کرده اید. و در نهایت، آنها بیشتر کار خود را برای ساخت فضای خود انجام دادند.

داخل Cocina 214.

2. یک طرح جامع کسب و کار داشته باشید
شما نمیتوانید یک طرح کسب و کار را روی یک دستمال کوکتل خراشیده کنید. شما نیاز به یک طرح کسب و کار دقیق است که دوره را برای موفقیت شما نمودار می کند. گفتنی است، ما پیشنهاد می کنیم با شروع یک طرح لاغر که روند برنامه ریزی کسب و کار را ساده نگه می دارد. طرح کسب و کار خود را به عنوان یک سند زندگی در نظر بگیرید که به طور مرتب به شما کمک می کند تا به رشد شما برنامه ریزی کنید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.

Orien می گوید که او واقعا در مورد طرح کسب و کار خود بسیار جدی بود زمانی که زمان رشد و گسترش به یک محل جدید بود. این امر به آنها کمک کرد تا آنچه را که ممکن است انجام دهند و چگونگی حرکت به جلو را تشخیص دهند.

طرح کسب و کار شما باید شامل تحقیقات بازار، یک نگاه جامع به رقبای خود، اطلاعات مخاطب هدف شما، یک طرح کلی از طرح بازاریابی شما و طرح ریزی مالی و بودجه مناسب باشد. برای شروع به کار، از این قالب ها به طور خاص برای برنامه ریزی رستوران ها استفاده کنید یا از نرم افزار برنامه ریزی کسب و کار LivePlan دیدن کنید، که شما را از طریق این روند پیاده می کند. همانطور که شما در مورد آنچه که می خواهید رستوران خود را به نظر می رسد فکر می کنم، فراموش نکنید که به تماشای روند صنعت. همانند هر راه اندازی، زمانبندی کلید است.

توجه ویژه ای به طرح بازاریابی خود داشته باشید
شما فقط می توانید از دهان استفاده کنید تا مشتریان زیادی را بیاورید، بنابراین به یک برنامه بازاریابی نیاز دارید تا افراد جدید را از طریق درهای خود نگه دارید.

در اینجا چند ایده وجود دارد:
شرکت در رویدادهای اجتماعی و نمونه های غذائی
پیشنهاد تخفیف به مشتریان جدید
به انجمن کسب و کار محلی ملحق شوید
استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی
3. محل، محل، محل
با یک رستوران، مکان همه چیز است. شما نیاز به یک نقطه ای که جمعیت را جذب می کند، به راحتی قابل دسترسی است و دارای پتانسیل رشد است. البته، شما نیاز به یک مکان است که متناسب با بودجه شما نیز باشد.

وقت آن رسیده است که شما به دنبال فضای مناسب باشید. شما همچنین ممکن است بخواهید برخی از تحقیقات را انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *